خرید و فروش دمنوش مصفی خون برای کبد چرب/09109483228

چای تصفیه کننده خون چیست؟ چای تصفیه کننده خون دکتر بیز یک دمنوش کاملا طبیعی است که با تمام گیاهان موثر در درم

توسط DOSTEMANSALAM در 18 آبان 1401

چای تصفیه کننده خون چیست؟

چای تصفیه کننده خون دکتر بیز یک دمنوش کاملا طبیعی است که با تمام گیاهان موثر در درمان کبد چرب تهیه می شود. این دمنوش زیر نظر جهاد دانشگاهی، متخصصان و کارشناسان علوم تغذیه و طب سنتی توسط دکتر بیز طراحی شده است. همانطور که از نامش پیداست این نوشیدنی تصفیه کننده خون در پاکسازی خون و بدن و همچنین سلامت کبد نقش دارد. شاید بخواهید بدانید پاک بودن یعنی چه؟ یا دستگاه تصفیه خون در بدن چه می کند؟ مصافی به معنای پاکی، بیهوش و پاک شده است. وظیفه تصفیه خون بدن پاکسازی پوست صورت از جوش و آکنه، تصفیه خون و از بین بردن غلظت خون و همچنین پاکسازی کبد است. در ادامه با ترکیبات، خواص و معایب و همچنین نحوه خرید این محصول بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

عوارض جانبی چای تصفیه کننده خون

مصرف این محصول به مقدار مناسب عوارضی ندارد، اما مصرف زیاد آن ممکن است باعث تشنج، لرزش و بی حسی در بدن شود.

 

موارد منع مصرف

 

افراد زیر 12 سال

 

زنان باردار یا شیرده،

 

کسانی که بعد از مصرف دچار آلرژی در بدن خود شده اند،

 

و کسانی که از فشار چشم رنج می برند نباید از چای دکتر بیز برای تصفیه خون استفاده کنند.

 

همچنین کسانی که سابقه نارسایی قلبی دارند یا داشته اند یا از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنند، بهتر است در مورد استفاده از پاک کننده کبد با پزشک مشورت کنند. خوردن مایه خون در روزه ایرادی ندارد.

 

خرید چای دکتر بیز برای تصفیه خون

شرکت پالایشگاه زنبورهای خون

 

چای صافی خون را می توانید از این صفحه خریداری کنید. یکی دیگر از راه های تهیه پالایشگاه خون دمنوش در حضور مشهدی ها این است که خودتان آن را در خیابان المعلم خریداری کنید. برای اطلاع از قیمت چای تصفیه کننده خون دکتر پیز می توانید مجددا از این صفحه استفاده کنید. همچنین در نظر داشته باشید که قیمت چای تصفیه کننده خون فویا گراس در سایت ما همیشه شامل تخفیف می شود و شک نکنید که بهترین قیمت بازار را در اینجا خواهید یافت. یکی دیگر از مواردی که باید در مورد چای کبد چرب دکتر بیز بدانید بسته بندی کبد چرب دکتر بیز است. این بسته چای کبد چرب دکتر بیز حاوی 120 چای کیسه ای می باشد. هر کدام از این کیف ها دارای روکش جداگانه ای هستند.

 

اهمیت تصفیه خون برای بدن:

 

مایع مخصوص بدن انسان خون است. حدود 7-8 درصد وزن بدن (5-6 لیتر) را تشکیل می دهد و عملکردهای بسیار مهمی دارد. همه ما می دانیم که بدن انسان برای زنده ماندن به غذا و اکسیژن نیاز دارد. اما صرف وجود این مواد در بدن انسان (غذا در معده و اکسیژن در ریه) کافی نیست و باید این مواد به تمام نقاط بدن برسد.

خونی است که به دلیل نیروی پمپاژ قلب در وریدها گردش می کند و اکسیژن، ویتامین ها و مواد معدنی را به قسمت های مختلف بدن انسان می رساند.

نوشیدنی تصفیه کننده خون دکتر پیز به دفع مواد زائد از خون کمک زیادی می کند و به جای آنها مواد لازم و مفید به خون اضافه می شود.

 

دمنوش مصفی خون برای کبد چرب

آخرین مطالب