برسی کپسول های اکسیژن بیمارستانی و خانگی

هر گزینه برای پاسخگویی به انواع نیازهای بیمار طراحی شده است: جابجایی ، تحویل دوز و سایر نیازها. اینکه کپسول ها

توسط DOSTEMANSALAM در 15 مرداد 1399
هر گزینه برای پاسخگویی به انواع نیازهای بیمار طراحی شده است: جابجایی ، تحویل دوز و سایر نیازها. اینکه کپسول های اکسیژن بیماران را دریافت می کند به آنچه پزشک تجویز می کند بستگی دارد. برخی افراد فقط در هنگام ورزش یا هنگام خواب به اکسیژن درمانی نیاز دارند. برخی دیگر باید در طول ساعت از اکسیژن استفاده کنند. امیدواریم که این راهنمای مقایسه سیلندر اکسیژن بتواند به بیماران و متخصصان پزشکی کمک کند تا بهترین کپسول های اکسیژن را برای معالجه بیمار پیدا کنند. در اینجا برخی از ملاحظاتی را باید در نظر داشته باشید که هنگام جستجوی کپسول های اکسیژن برای درمان ، باید در نظر داشته باشید: [caption id="attachment_26066" align="aligncenter" width="550"]برسی کپسول های اکسیژن بیمارستانی و خانگی برسی کپسول های اکسیژن بیمارستانی و خانگی[/caption] بسیاری از کپسول های اکسیژن بسیار سبک هستند و برای بیماران فعال و کم تحرک بسیار مفید هستند. کپسول های اکسیژن اغلب در رابطه با یک غلظت دهنده اکسیژن استفاده می شوند. سیستم های اکسیژن "پر شده در خانه" اجازه می دهد تا سیلندرهای کوچک و قابل حمل (یعنی M-6 ، M-9) دوباره از کنسانتره های اکسیژن دوباره پر شوند. سیلندرها در اندازه های مختلف عرضه می شوند. اندازه سیلندر میزان حجم گاز موجود و مدت زمان قبل از اتمام اکسیژن موجود در مخزن را تعیین می کند. کپسول های اکسیژن مجهز به تنظیم کننده ای هستند که جریان اکسیژن را به بیمار کنترل می کند. در صورت استفاده از تنظیم کننده بدون دستگاه محافظ اکسیژن ، جریان اکسیژن به بیمار مداوم خواهد بود. اگر رگلاتور دارای یک دستگاه محافظ داخلی باشد ، هنگامی که بیمار استنشاق می شود ، جریان اکسیژن آزاد می شود و هنگام بیرون آمدن بیمار قطع می شود.  

چالش هایی با کپسول های اکسیژن قابل حمل برای استفاده طولانی مدت

چالش هایی که با کپسول های اکسیژن قابل حمل برای مخازن قابل استفاده طولانی مدت وجود دارد ، یک راه حل عالی برای استفاده کوتاه مدت است ، اما بیمارانی که به مدت طولانی تر به اکسیژن احتیاج دارند ممکن است با چالش های قابل توجهی روبرو شوند:  

تغییر کپسول های اکسیژن

با طول عمر 5-6 ساعت ، کپسول های اکسیژن قابل حمل "E" در صورت استفاده مداوم طولانی نمی شوند. اگر به اکسیژن مداوم احتیاج دارید ، می توانید یک تنظیم کننده دوز پالس برای افزایش عمر مخزن خود تهیه کنید ، اما احتمالاً شما هر روز دیگر به دنبال تغییر مخازن هستید.  

خطر آتش سوزی

اکسیژن تحت فشار یک خطر آتش سوزی است. در حالی که اکسیژن موجود در اتمسفر صرفاً کاتالیزور آتش سوزی است ، اکسیژن فشرده شده باعث می شود مواد (که در غیر این صورت نمی سوزند) راحت تر آتش بگیرند. بنابراین هنگام ذخیره مخازن در خانه خود ، لازم است آنها را از هرگونه منبع جرقه ، گرما یا شعله دور نگه دارید.   هزینه کپسول های قابل حمل اکسیژن به طور کلی گرانتر از جلو هستند ، اما مخازن قابل حمل تا زمانی که مصرف اکسیژن را متوقف نکنید ، همچنان به هزینه خود ادامه می دهند. اگر به اکسیژن مداوم احتیاج دارید ، هزینه استفاده از مخازن در طولانی مدت بسیار بیشتر می شود. افکار نهایی در این مقاله ، ما برخی از اصول اولیه کپسول های اکسیژن قابل حمل و چندین چیز مهم دیگر را که باید درباره آنها بدانیم ، پوشش دادیم. امیدوارم با استفاده از این مرور کلی ، اکنون کمی با خیال راحت تر از تفاوت های ظریف این وسیله مهم پزشکی استفاده کنید. اگر از مخزن قابل حمل استفاده کرده اید ، اما دوست دارید اطلاعات بیشتری در مورد غلظت اکسیژن قابل حمل کسب کنید ، به صفحه ویدیوهای آموزنده ما مراجعه کنید تا درمورد انواع مختلف غلظت اکسیژن قابل حمل و اکسیژن درمانی به طور کلی اطلاعات بیشتری کسب کنید.
آخرین مطالب