بررسی ابعاد اتاق خواب مستر در مجله بست فرنیچر

ضرورت دقت در طراحی دکوراسیون اتاق کودک از این جهت می باشد که برای رشد و پرورش بهتر کودک، باید به محیط بازی و س

توسط DOSTEMANSALAM در 18 شهریور 1401

ضرورت دقت در طراحی دکوراسیون اتاق کودک از این جهت می باشد که برای رشد و پرورش بهتر کودک، باید به محیط بازی و سرگرمی وی توجه کرد. افرادی که دوره ی کودکی سرشار از شادی و بازی داشته اند دارای روحیه سالم و جوان و پر نشاطی هستند. توجه به دوران کودکی فرزندتان از مسائلی است که والدین باید به آن بسیار توجه کنند در این دوره شخصیت کودک شکل می گیرد. بنابراین توجه به نیازمندی های روحی کودک بسیار مهم است. یکی از علایق کودکان در این سن بازی و ماجراجویی است از این جهت باید عناصر لازم برای وی فراهم شود. دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن برای ایجاد فضای بازی برای کودک در اتاق خواب ایده های بسیار خلاقانه ای مورد استفاده قرار گرفته است که در این جا به بعضی از آن ها می پردازیم. در تصویر بالا شما یکی از ایده ها برای ایجاد فضایی که کودک در آن به بازی و سر گرمی مشغول می شود را مشاهده می کنید.

  • درب های ضدسرقت، شیرآلات، پنجره های UPVC
  • موقعیت: آلمان/ شهر هرفورد
  • کابینت لاک دار
  • دکوراسیون اتاق خواب
  • دکوراسیون سرویس بهداشتی
  • خیلی به چشم مخاطب می آیند
  • نورپردازی در دکوراسیون کلاسیک

در طراحی داخلی منزل در سبک مدرن از رنگ ها به صورت طبیعی و یا با طیفی از رنگ های خنثی استفاده می گردد و رنگ های تیره به خصوص سیاه در کنار رنگ سفید کاربرد فراوانی دارند. نور طبیعی به منظور بزرگتر جلوه دادن فضا از اهمیت بالایی بر خوردار می باشد. از دیگر ویژگی های این سبک می توان به الیاف طبیعی، کتان و چرم، وسایلی از چوب درخت کاج و اثاثیه با فاصله از کف اشاره نمود. یکی دیگر از انواع دکوراسیون داخلی، سبک امروزی می باشد. این سبک اغلب با سبک طراحی داخلی دکوراسیون مدرن اشتباه گرفته میشود و یا آن را زیرمجموعه دکوراسیون مدرن میدانند. در این سبک دکوراسیون به همه چیز در زمان حال توجه می کنند. در این طراحی از خطوط نرم و منحنی استفاده میشود، در صورتی که در سبک دکوراسیون مدرن از اشکال هندسی و خطوط شکسته استفاده بیشتری میشود. در این سبک اغلب از رنگهای کرم، قهوهای و سفید به صورت برجستهتر استفاده میشود و سایر رنگها نقش زیادی در این نوع سبک دکوراسیون نمی باشد.

مزیت استفاده از درب شیشه ای تاشو برای آشپزخانه چیست؟ این امر مزایای بسیاری دارد، اما مهمترین مزیت این المان این است که فضایی اشغال نمی کند و به راحتی قابل جمع شدن در یک گوشه از چهارچوب است. بعلاوه می توان به ورود حداکثری نور طبیعی، داشتنن نمایی از مناظر گلها و گیاهان بالکن از داخل آشپزخانه و ایجاد ظاهری زیبا و شیک و مدرن برای این فضا با وجود درب شیشه ای تاشو اشاره کرد. فایده استفاده از شیشه سکوریت شرکت رامادر در درب شیشه ای آشپزخانه مدرن چیست؟ به دلیل استحکام بالا شیشه سکوریت، احتمال خراش و شکستگی بسیار پایین است. رامادر چه خدماتی را در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن ارائه می دهد؟ کلیه بخش های شیشه ای فضای آشپزخانه، قابل پیاده سازی به نحوی باکیفیت توسط شرکت رامادر است. به خصوص این شرکت در زمینه درب شیشه ای تاشو و جمع شو برای آشپزخانه، خدمات قابل توجهی را ارائه می دهد.

آینه قدی علاوه بر کاربرد در دکوراسیون، به شما در انتخاب و پرو لباس نیز کمک می کند، بنابراین هم در اتاق و هم در پذیرایی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. بشقاب های دیواری روشی جالب برای دیزاین دیوار پذیرایی : امروزه استفاده از بشقابهای دیواری یکی از پرطرفدارترین ایده هایی است که به دکوراسیون و محیط منزل شما، رنگ و لعابی تازه میبخشد. در ابعاد و اندازه های متنوع در بازار موجود می باشند که می توانید یک سری از آنها را خریداری کنید و خودتان بچسبانید. اگر به دنبال ایده ایی نو و جالب برای تزیین دیوار پذیرایی یا اتاق خواب خود هستید، بشقاب های دیواری می توانند انتخاب مناسبی برای شما عزیزان باشند. شما می توانید رنگ و طرح بشقاب ها را بر اساس دکوراسیون داخلی انتخاب نمایید و از این طریق زیبایی بیشتری به منزل خود ببخشید. در ادامه چند مدل از آنها را مشاهده می کنید.

کف زمین در حالی که به نظر نمی رسد نقش مهمی در دکوراسیون خانه های کوچک داشته باشد، یکی از پایه ای ترین گزینه های دکوراسیون داخلی منازل محسوب می شود. سعی کنید از رنگ های روشنی مانند سفید، کرمی و خاکستری روشن برای سرامیک خانه ی خود استفاده کنید. سرامیک ها در رنگ ها و طرح های اکلیلی و ابرو بادی می توانند گزینه ی ساده و شیکی برای پوشش دادن کف قسمت های مختلف خانه تان مانند کف آشپزخانه ها، حمام و سرویس های بهداشتی باشند. در دکوراسیون خانه های کوچک بیشتر از پارکت های روشن مانند پارکت سفید و پارکت طلایی استفاده می کنند. رنگ روشن کفپوش ها نوری که بر روی آن ها تابیده می شود را به فضا منعکس می کند و باعث ایجاد فضایی روشن در اتاق نشیمن و پذیرایی تان می شود. از پارکت لمینت ها نیز می توانید در اتاق خواب ها و فضای اصلی خانه که شامل اتاق نشیمن و پذیرایی است استفاده کنید.

کودک همواره بدنبال تنوع و جذابیت است . با سفارش یک کمد دیواری جذاب می توانید بخش هایی را ایجاد کنید که کودک بتواند وسایل و اشیاء خود را در داخل آن قرار دهد و در هنگام نیاز به راحتی به آنها دسترسی داشته باشد . فرش یا قالیچه ای که برای پوشش کف اتاق کودک استفاده می شود بهتر است نرم و راحت باشد تا پاها و زانوی کودک در اثر حرکت و جنب و جوش آسیب نبیند . وسایلی مثل شیشه شیر ، پستونک ، روروئک ، کالسکه بچه ، حوله ، پیش بند ، شامپو و صابون بچه و بسیاری از موارد دیگر که برای بچه های نوزاد تا دو ساله لازم است خریداری شود . کودکان در کنار وسایل لازم و ضروری مثل سرویس خواب و کمد نیاز به اسباب بازی ها و وسایل سرگرمی و آموزشی دارند که می بایست خریداری شود . کمد دیواری چند منظوره در هنگام خرید اشیاء برای اتاق کودکان به جای خرید اشیائی با لبه های نوک تیز ، اشیائی را بخرید که دارای گوشه های مدور باشند تا کودکان از آسیب های احتمالی در امان باشند . 1) بالش هایی با طرح های هندسی و یا شکلک های گل ، حیوانات و کهکشان ها درست کنید که منگوله شده باشند ، کودکان چنین تزهایی را بیشتر می پسندند . 2) داخل اتاق کودک را به صورت یک کلبه چوبی بسازید تا کودک همیشه خود را در طبیعت بکر ببیند و از دکوراسیون اتاق خود لذت ببرد . 3) به سراغ خلق آثار هنری روی میز یا دیوار بروید . 4) نقاشی بر روی دیوار نیز یکی از علایق کودکان است . می توانید با نصب یک وایت برد بر روی دیوار امکان نقاشی کودکانتان را بر روی دیوار فراهم کنید و یا اجازه دهید کودکتان تم زیبایی را که دوست دارد بر روی دیوار اتاقش طراحی و پیاده سازی کند .

وجود دارد. سایت مبل و دکور در این پیج شما را با 60 مدل از جدیدترین و زیباترین طرحهای اجرا شدۀ دکوراسیون نشیمن ایرانی و تُرک آشنا خواهد کرد. در این طرحها با ایده های خلاقانه و جذابی برای دکوراسیون نشیمن های کوچک و ساده، نشیمن های مربع و مستطیلی با طرحهای کلاسیک، سنتی و مدرن در خدمت شما خواهیم بود. دکوراسیون نشیمن ایرانی : ایرانیها همیشه به دنبال فضایی گرم و دورهم بودن هستند. برای ما ایرانی ها اتاق نشیمن از مهم ترین بخش های خانه محسوب می شود و برای دیزاین آن وقت و هزینه زیادی صرف می کنند. برای طراحی دکوراسیون داخلی نشیمن باید از روش های اصولی و ایده های کاربردی استفاده شود تا دکوراسیونی مدرن و شیک در فضای آن ایجاد شود. مهمترین نکته ای که در دکوراسیون نشیمن ایرانی قابل توجه است سه المان اصلی در آن یعنی مبلمان، فرش و پرده است که نقش پُررنگی را در زیبایی این فضا ایفا می کنند. در ادامه چند مدل زیبا از نشیمن ایرانی را مشاهده می کنید.

قرار دادن یک میز چوبی در وسط آشپزخانه و صندلی هایی که تماماً با چوب ساخته شده اند از دیگر المان های متفاوتی خواهد بود که می تواند دکوراسیون را تحت تأثیر قرار دهد. برای قسمت شستشو نیز بهتر است یک سینک سرامیکی استفاده گردد. سینک های سرامیکی که لگن های عمیقی دارند بهترین پیشنهاد در این رابطه به شمار می روند. یکی از سبک هایی که طرفداران زیادی دارد و عده زیادی علاقه دارند در چیدمان منزل خود به سمت این سبک حرکت کنند، دکوراسیون آشپزخانه سبک مدرن است. یکی از شاخصه های سبک مدرن، فارغ بودن آن از شلوغی، درهم و برهمی و بی نظمی است. در این سبک، تزیینات زیادی به کار برده می شود و معمولاً سادگی در همه ابعاد آن به چشم می خورد. از جمله مهم ترین اصولی که در مورد سبک مدرن می توان نام برد، استفاده از کابینت هایی است که قاب نداشته، براق و ساده هستند.

سقف اتاق از جمله جاهایی است که معمولا در طراحی اتاق نادیده گرفته میشود. استفاده از یک رنگ پس زمینه و چسباندن استیکرهای سه بعدی و شبرنگ بر روی سقف میتواند فضای جالب و متفاوتی را در اتاق خواب ایجاد کند. همچنین آویزان کردن وسایل مرتبط با تم استفاده شده در طراحی اتاق در کنار استفاده از تصاویر و نقاشیهای سه بعدی بر روی سقف میتواند طراحی شما را بسیار منحصر بفرد کند و حس واقعیتری از طرح پیادهسازی شده بدهد. اگر فضای کمی برای قرار دادن وسایل دکوری در اتاق وجود دارد، میتوانید شلفهای دیواری را برای استفاده بهینه از دیوارها به کار بگیرید. این شلفها را هم میتوانید بصورت آماده خریداری کنید و هم اینکه آنها را در اندازهها و طرحهای مختلف سفارش دهید تا مطابق سلیقه خودتان آنها را بسازند. استفاده از کتابخانههای فانتزی علاوه بر اینکه برای نگهداری کتابها استفاده میشوند، میتوانند با طراحی اتاق ترکیب شوند و با چیدن برخی اشیاء دکوری به بخش مهمی از دکوراسیون اتاق تبدیل شوند.

رنگ ها مهم ترین عنصر طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می آیند و تاثیری مستقیم بر روح و روان کارکنان و میزان بهره وری آنان دارد. اگر میخواهید در طراحی دکوراسیون اداری خود عملکردی موفق داشته باشید، حتما با متخصصان و کارشناسان فعال و باتجربه در این حوزه مشورت نمایید. میدانید که مبلمان اداری میتواند حجم بالایی از محیط کاری را اشغال کند. پس نحوه چیدمان آن از آن چیزی که فکر می کنید، پر اهمیت تر است! ابعاد اتاق خواب مستر چیدمان مناسب کمک می کند تا دسترسی به بخش های مختلف اداره برای کارکنان آسان تر شود و از طرفی آزادی عمل بیشتری در حین انجام کارهای خود داشته باشند. به خاطر بسپارید؛ مبلمان اداری اگر متناسب با فضای کار خریداری شده باشد اما از چیدمان مناسبی برخوردار نباشد، نمیتواند کارآیی لازم را از خود نشان دهد. از طرفی نباید از این موضوع که شکل کاری شرکت شما به چه صورت است؛ اینکه آیا باید همواره کارهای گروهی، جمعی یا غیره داشته باشید و یا از تحرکات درون سازمانی کمتری برخوردارید.

آخرین مطالب