بررسی آیفون 8 پلاس اپل

آیفون 8 پلاس نسخه بزرگتری از پرچمدار جدید اپل است که نقد و بررسی آیفون ۸ پلاس اپل  اینجا کلیک کنید دارای ویژگی

توسط DOSTEMANSALAM در 12 شهریور 1399
آیفون 8 پلاس نسخه بزرگتری از پرچمدار جدید اپل است که نقد و بررسی آیفون ۸ پلاس اپل  اینجا کلیک کنید دارای ویژگی هایی مانند بدنه شیشه ای ، دوربین دوگانه و پردازنده قدرتمند 6 هسته ای A11 Bionic است.

نقد و بررسی آیفون 8 پلاس دیجی کالا

  هنگامی که اپل در سال 2016 از آیفون 7 رونمایی کرد ؛ نقد و بررسی آیفون ۸ پلاس اپل چرا حذف جک هدفون 3.5 میلی متری و پرکاربرد از این تلفن هوشمند ، ذهن بسیاری از کاربران و طرفداران آیفون را به خود مشغول کرده است. نقد و بررسی آیفون ۸ پلاس اپل اما یک سال بعد ، ساکنان کوپرتینو در 12 سپتامبر (21 سپتامبر) اعلام کردند که یکی دیگر از ویژگی های اساسی آیفون را حذف کرده اند و کلید فیزیکی Home در گوشی های نقد و بررسی آیفون ۸ پلاس اپل این شرکت دیگر در دسترس نخواهد بود. آیفون 8 پلاس اپل اما یک دلیل مهم در پشت این تغییر وجود دارد. نقد و بررسی آیفون ۸ پلاس اپل به مناسبت دهمین سالگرد عرضه اولیه آیفون ، اپل برای اولین بار در تاریخ خود از سه گوشی هوشمند آیفون 8 ، آیفون 8 پلاس و آیفون 10 (آیفون X) رونمایی کرد ، نقد و بررسی آیفون ۸ پلاس اپل بنابراین خریداران بالقوه انتخاب بیشتری نسبت به همیشه قبل از. مدل آزادی عمل خود را داشته باشند. بنابراین اگر کاربر پلتفرم iOS هستید ، اما آماده پذیرش نقد و بررسی آیفون ۸ پلاس اپل تغییرات گسترده و قیمت آیفون 10 هزار دلاری نیستید ، همچنین حق انتخاب بین آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را خواهید داشت.

مشکلات آیفون 8 پلاس

  مقاله مرتبط: بیاموزید که چگونه با تلفن یا رایانه خود یک Apple ID رایگان بسازید نقد و بررسی آیفون ۸ پلاس اپل مانند بسیاری از محصولات جدید اپل ، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس بهترین مدل های آیفون موجود هستند. اما همانطور که انتظار می رفت ، سایه آیفون 10 با طراحی بدون حاشیه و ویژگی های جذابی مانند تشخیص چهره و حسگرهای حرکتی سنگین است. نقد و بررسی آیفون ۸ پلاس اپل با این حال ، لازم به ذکر است که آیفون 10 مورد انتظار تا 3 نوامبر (12 آبان) عرضه نمی شود و این مسئله خریداران آیفون 10 را با معضل ارتقا به آیفون 8.8 پلاس و انتظار برای آیفون X گیج کرده است. اما چرا آیفون 8 را انتخاب می کنیم ، نقد و بررسی آیفون ۸ پلاس اپل در حالی که آیفون 10 با ویژگی های جذاب و اغوا کننده در راه است؟ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس محصولاتی از طراحی سال گذشته و فناوری امسال هستند ، به نظر آشنا می آیند ، نقد و بررسی آیفون ۸ پلاس اپل از همان پردازنده قدرتمند A11 Bionic استفاده می کنند و انتخاب مطمئنی هستند. این تلفن ها را می توان برای کاربرانی مناسب دانست که نمی خواهند هزار دلار یا بیشتر برای خرید آیفون 10 بپردازند یا استفاده از ترکیبی آشنا از Touch ID با کلید نقد و بررسی آیفون ۸ پلاس اپل سخت افزاری Home را به Facebook ID و حرکات ترجیح می دهند.

محتویات داخل جعبه آیفون 8 پلاس

  آیفون 8 پلاس اپل البته ، توجه داشته باشیم که آیفون 8 در واقع نقد و بررسی آیفون ۸ پلاس اپل باید آیفون 7 اس باشد. زیرا اپل بسیاری از ویژگی های جدید و تغییرات اساسی در زبان طراحی را فقط به آیفون 10 محدود کرده است. تلفن هوشمندی که نسخه پایه آن تقریباً 50٪ گرانتر از آیفون 8 است. بنابراین اگر به دنبال دوربین دوگانه با حالت عمودی و بزرگنمایی نقد و بررسی آیفون ۸ پلاس اپل نوری دوگانه هستید ، باید آیفون 8 پلاس گران قیمت را با قیمت 799 دلار انتخاب کنید یا منتظر بمانید برای آیفون 10. آیا آیفون 8 و به خصوص آیفون 8 پلاس با وجود کاستی هایی نقد و بررسی آیفون ۸ پلاس اپل که نسبت به آیفون 10 دارند باز هم گزینه خوبی برای خرید هستند؟ آیا این گوشی ها سزاوار نامی هستند که به آنها داده شده است؟ نقد و بررسی آیفون ۸ پلاس اپل آیا آنها جایگزین مناسبی برای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس هستند؟ برای یافتن پاسخ به چنین سوالاتی ، آیفون 8 پلاس را با زومیت بررسی کنید.

بررسی ویدیویی آیفون 8 پلاس

  آیفون 8 پلاس توسط شرکت پردازش رسانه نقد و بررسی آیفون ۸ پلاس اپل برای بررسی در اختیار زومیت قرار گرفته است. آیفون های جدید با ضمانت 18 ماهه شرکت مدیا پردازش در بازار کشور عرضه می شوند که در صورت بروز مشکل در سال اول تعویض می شوند. برای مقایسه قیمت گوشی و مشخصات انواع گوشی های آیفون ، نقد و بررسی آیفون ۸ پلاس اپل سامسونگ ، هواوی و شیائومی می توانید از قسمت محصولات استفاده کنید. طراحی چه رویدادهای اخیر کوپرتینو را دوست داشته باشیم یا نه ، باید بپذیریم که اپل استراتژی تلفن هوشمند خود را با آیفون 10 تغییر داده و تصویری از آینده پلتفرم تلفن همراه خود ترسیم کرده است. بنابراین طبیعی است که آیفون 8 و آیفون 8 پلاس در مقایسه با این محصول آینده نگرانه ، تکراری و خسته کننده به نظر برسند. نقد و بررسی آیفون ۸ پلاس اپل اپل آیفون 8 را به عنوان محصولی با طراحی شیشه "کاملاً جدید" معرفی می کند. اما در عمل ، اگر آن را در کنار آیفون 7.7 پلاس قرار دهید ، به سختی متوجه تفاوت آنها خواهید شد.

جعبه گشایی آیفون 8 پلاس گلد

  البته آنچه ذکر کردیم به معنای طراحی ضعیف آیفون های جدید نیست؛ نقد و بررسی آیفون ۸ پلاس اپل اما در واقع ، پس از گذشت سه سال از رونمایی از آیفون 6.6 پلاس ، طراحی آیفون تغییر چندانی نکرده است. گوشه های گرد ، کلیدهای تنظیم صدا ، برآمدگی دوربین ، درگاه برق و حاشیه ضخیم نمایشگرها همگی به همان شکلی هستند که طی سالهای اخیر تجربه کرده ایم. آیفون 8 پلاس اکنون کمی بزرگتر شده است. نقد و بررسی آیفون ۸ پلاس اپل اما تفاوت ها (0.2 میلی متر بلندتر ، 0.2 میلی متر پهن تر و 0.2 میلی متر ضخیم تر) آنقدر زیاد نیستند که در مورد آیفون 7 پلاس نمی توانند جای بگیرند! آیفون 8 پلاس اپل مهمترین تفاوت ظاهری آیفون های جدید در مقایسه با مدل های 2016 و 2015 ، نوع ماده ای است که در ساخت آنها به کار رفته است. نقد و بررسی آیفون ۸ پلاس اپل کوپرتینوییست ها طراحی مبتنی بر ترکیبی از فلز و شیشه را جایگزین طرح فلزی مدل های قبلی کرده اند. ترکیبی که این روزها به فرمولی موفق در بین سازندگان گوشی های هوشمند تبدیل شده است. اپل طراحی آیفون 8.8 پلاس را ترکیبی از با دوام ترین نقد و بررسی آیفون ۸ پلاس اپل پانل های شیشه ای در میان تلفن های هوشمند و قاب متناسب با رنگ بدنه توصیف می کند. قاب آلومینیومی سری 7000 مورد استفاده در صنایع هوافضا.

بررسی تخصصی آیفون 8 پلاس جی اس ام

  پنل های جلو و عقب آیفون 8.8 پلاس از شیشه نقد و بررسی آیفون ۸ پلاس اپل ساخته شده اند که طبق ادعای اپل دارای یک لایه تقویت کننده 50٪ عمیق تر است و در پشت آنها زیرسازی فولادی جدیدی قرار دارد. پانل های شیشه ای آیفون با روکش oleophobic پوشانده شده است ، که اپل ادعا می کند حذف اثر انگشت از تلفن را آسان تر نقد و بررسی آیفون ۸ پلاس اپل می کند. البته این به معنای مقاومت آیفون های جدید در برابر ضربه نیست. بنابراین ، توصیه می کنیم از کیس در این گوشی ها استفاده کنید. طراحی شیشه ای آیفون های جدید امکان افزودن ویژگی به پلتفرم موبایل اپل را فراهم کرده است که کاربران اندروید سال ها از آن استفاده می کردند و به آن می بالیدند. به لطف پنل شیشه ای آیفون 8.8 پلاس ، این تلفن ها اکنون نقد و بررسی آیفون ۸ پلاس اپل از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کنند و خوشبختانه ساکنان کوپرتینو استاندارد انحصاری برای این ویژگی ایجاد نکرده اند و استاندارد بی سیم Qi را انتخاب کرده اند. بنابراین ، آیفون 8/8 پلاس باید با هر پد شارژ بی سیم موجود در بازار سازگار باشد
آخرین مطالب