2021 هوندا Pilot در مقابل 2020 تویوتا هایلندر

تقاطع جایگزین وانت و استیشن واگن در وآمد در سراسر امریکا و آنها همچنان به سلطنت عالی در آینده قابل پیش بینی.

توسط DOSTEMANSALAM در 10 تیر 1399

تقاطع جایگزین وانت و استیشن واگن در وآمد در سراسر امریکا و آنها همچنان به سلطنت عالی در آینده قابل پیش بینی. اگر چه آنها به ندرت هیجان انگیز رانندگی آنها تمایل دارند که به اندازه کافی بزرگ را به راحتی حمل یک خانواده کامل و آن دنده امن با تشکر از فعال و غیر فعال تجهیزات ایمنی و بسته بندی شده با مفید تکنولوژی است که طول می کشد برخی از استرس رفت و آمد.

مطالعه بیشتر

2020 هوندا Pilot و 2020 تویوتا هایلندر دو تا از بازیکنان اصلی در کارهای متقاطع بخش. هر دو را به دست آورده دلخواهی شهرت مثبت با ارائه ارزش و قابلیت اعتماد و اطمینان رانندگان انتظار از هوندا و تویوتا-مارک اتومبیل در یک قیمت معقول نقطه. آنها با هم همپوشانی دارند در برخی از مناطق, اما آنها متفاوت از دیگران است. ما در حال گرفتن یک نگاه چگونه آنها را مقایسه کنید از نظر طراحی و تکنولوژی و اقتصاد سوخت و راحتی.

ویژگی های تکنولوژی

ورود به سطح خلبان LX می آید استاندارد با 5 اینچ صفحه نمایش مرکزی صفحه نمایش و هفت بلندگو و سیستم صوتی. هوندا نیز ارائه می دهد یک بیشتر استادانه درست شده سیستم اطلاعات و سرگرمی با 8 اینچ صفحه نمایش لمسی و اپل CarPlay/آندروید, خودکار, سازگاری در بالاتر از سطح تر و تمیز. جهت به روز رسانی سیستم های صوتی و بچه-ترمیم و عقب-صندلی سیستم سرگرمی نیز در دسترس هستند اما شما باید به حرکت می کند و حتی بیشتر تا سطح برش نردبان.

پایه Highlander بیشتر ارائه می دهد ویژگی های فن آوری از خلبان. آن را با شش بلندگو استریو و 8 اینچ صفحه نمایش لمسی سازگار با آندروید خودکار CarPlay اپل و آمازون الکسا. خریداران که کشش بودجه خود را به یکی از گران قیمت تر و تمیز سطوح پاداش با ناوبری و در بسیار بالا 12.3 اینچ صفحه نمایش لمسی.

عملکرد و مصرف سوخت

خلبان و هایلندر هر دو خودرو بر اساس تقاطع. آنها مانند نگاه سنتی Suv ها, اما آنها را بیشتر تصفیه شده در جاده منش از گفتن یک جیپ مخاصم در هزینه صوفس (جاده) قابلیت. آنها آمده استاندارد با front-wheel drive و آنها را به صورت اختیاری در دسترس است با تمام چرخ دیسک نور برای آفرود و جاده های لغزنده.

تنها موتور ارائه شده بر روی خلبان 3.5 لیتری V6 است که باعث می شود 280 اسب بخار و 262 پوند-فوت گشتاور است. هوندا و دیگر ارائه می دهد شش سرعته خودکار به طوری که تنها انتقال در دسترس است و نه سرعت اتوماتیک. در جلو (front-wheel-drive مدل می توانید دو تا به 3500 پوند هنگامی که به درستی مجهز در حالی که انتخاب درایو تمام چرخ ها را افزایش می دهد این رقم به 5000 پوند است.

بیش از تویوتا پشت کوهی استاندارد موتور 3.5 لیتری V6 قرار می دهد که 295 اسب بخار و 263 lb-ft. گشتاور تحت راننده پای راست. این پیچ به هشت-سرعت انتقال خودکار و آن را می دهد متقاطع 5000 پوند ظرفیت بکسل صرف نظر از اینکه آن را جلو یا تمام چرخ دیسک.

این مهم است به یاد داشته باشید که بسیاری از دنیای واقعی عوامل می تواند تاثیر اقتصاد سوخت.

در آن بیشترین بهره وری سوخت پیکربندی با نه سرعت اتوماتیک و در جلو (front-wheel drive, خلبان بازده سازمان حفاظت محیط زیست-رتبه 20 mpg در شهر و 27 mpg در بزرگراه و 23 mpg ترکیب شده است. پشت کوهی maxes در 20 و 28 و 23 بود. این مهم است به یاد داشته باشید که بسیاری از دنیای واقعی عوامل مانند سبک رانندگی و نوع رانندگی در جاده ها شما می توانید تاثیر اقتصاد سوخت. که گفت می رود مسافت پیموده شده شما ممکن — به معنای واقعی کلمه — متفاوت است.

بر خلاف هوندا, تویوتا ارائه می دهد ترکیبی انتقال قدرت گزینه است. از 243 اسب بخار سیستم ساخته شده است در حدود 2.5 لیتری چهار سیلندر و آن را بالا می برد پشت کوهی اقتصاد سوخت به 36 mpg در شهر و 35 mpg در بزرگراه و 36 mpg ترکیب شده است. خریداران می توانید جلو یا تمام چرخ دیسک بنابراین ترکیبی با توجه به نیازهای همه.

طراحی و ابعاد

اگر شما بخواهید ما خلبان و پشت کوهی را برنده هر مسابقه زیبایی. آنها عملکردی بالاتر از همه اینکه هر دو فصل یک ظاهر طراحی شده نشانه هایی است که آنها را در خط مربوطه گذاران فعلی زبان طراحی. هوندا معرفی فعلی نسل سوم خلبان برای سال 2016 و به آن آرایه ای از به روز رسانی های بصری برای 2019. تویوتا نسل چهارم پشت کوهی رفت و در فروش برای 2019 مدل سال پس از آن حتی یک سال ،

هر دو نسبتا در اندازه. خلبان اقدامات 194.5 اینچ طولانی 69.8 اینچ قد بلند و 78.6 اینچ گسترده. پشت کوهی امتداد 194.9 اینچ طولانی 68.1 اینچ قد بلند و 76 اینچ گسترده. فاصله دو محور طول ها خیلی نزدیک به هم: 111 اینچ برای هوندا و 112.2 اینچ برای تویوتا. هوندا ادعا 7.3 اینچ از زمین ترخیص کالا از گمرک به صورت آزمایشی در مقایسه با 8.0 اینچ برای تویوتا.

در داخل خلبان دارای صندلی برای به هشت نفر با 152.9 فوت مکعب از کل حجم مسافر. پشت کوهی همچنین می توانید صندلی هشت با حداکثر حجم مسافر از 141.3 فوت مکعب بسته به مدل — سفارش پانوراما sunroof کاهش این رقم به 136.1 ، خلبان دارای 16.5 متر مکعب حمل و نقل فضایی با سه ردیف صندلی در محل 48.8 فوت مکعب با ردیف سوم تاشو تخت و 83.9 فوت مکعب با دوم و سوم ردیف خورده. پشت کوهی آمار بررسی در 16 و 48.4 و 84.3 بود. در اینجا دوباره: آن نزدیک است.

ایمنی

هوندا و تویوتا ارائه مجموعه ای از ویژگی های ایمنی طراحی شده برای نگه داشتن شما و مال شما به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است. خلبان می آید استاندارد با ویژگی های اساسی مانند ترمز ضد قفل و کنترل پایداری و جلو-جانبی و سه ردیف پرده airbags. هر خلبان بدون در نظر گرفتن سطح برش نیز دارای برخورد کاهش, راه کاهش خروج رو به جلو و برخورد هشدار و لین خروج هشدار. تطبیقی کروز کنترل استاندارد می آید اما خریداران که می خواهند یک نقطه کور سیستم مانیتورینگ نیاز به حرکت می کند تا در اصلاح سطح سلسله مراتب است.

در مقایسه Highlander می آید استاندارد با تطبیقی کروز کنترل اتوماتیک بالا پرتوهای خط نگه داشتن کمک, جاده, نشانه, تشخیص دوچرخه سوار تشخیص و قبل از برخورد سیستم به علاوه هشت کیسه هوا (از جمله یکی که محافظت از راننده زانو). کور-نقطه نظارت و کمک پارک نیز در دسترس هستند در بالاتر از سطح تر و تمیز.

قیمت گذاری

جای تعجب نیست برای وسایل نقلیه تن به تن به عنوان رقبای خلبان و پشت کوهی نسبتا نزدیک در قیمت می باشد. ورود به سطح خلبان LX با front-wheel drive شروع می شود در $32,250. این محدوده نیز شامل EX, EX-L, نسخه ویژه تور نخبگان و Black Edition مدل. دوم — آن است که تنها با ارائه تمام چرخ دیسک — شروع می شود در $49,920.

Highlander قیمت گذاری شروع می شود در $34,600. این رقم مربوط به پایه L مدل جلوی چرخ یک موتور V6 و بدون تجهیزات اختیاری است. از آنجا شما می توانید ارتقاء به یک لو XLE محدود یا پلاتین مدل. گران ترین Highlander با تمام چرخ دیسک و هیچ گزینه هزینه $48,800. این مدل ترکیبی شروع می شود در $38,200 و صدر در $50,200 برای یک محدوده-شکوه مدل با اختیاری تمام چرخ دیسک سیستم.

هیچ یک از ارقام فوق شامل اجباری مقصد اتهام است که مانند حمل و نقل و دست زدن به ماشین. هوندا و تویوتا هر دو اتهام $1,120.

کلید رقبا

اگر هوندا Pilot یا تویوتا هایلندر نیست صدای جذاب وجود دارد مقدار زیادی از گزینه های دیگر. نیسان Pathfinder مزدا CX-9, فورد اکسپلورر, شورولت Traverse, هیوندای سانتا, کیا سورنتو و فولکس واگن اطلس تمام ارائه یک شبیه ترکیبی از فضا و امکانات و قیمت به عنوان نشانی سوبارو را صعود (تصویر بالا).

ویراستاران' توصیه های



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن