از 1600+ گوگل تماس برای پایان دادن به تمام قراردادها با پلیس

عکس: گتی/خبرگزاری فرانسهدر آن دلخواهی سنت کارمند مخالفت گوگل استفاده کرده اند این لحظه از ناآرامی های مدنی به

توسط DOSTEMANSALAM در 3 تیر 1399
Illustration for article titled 1,600+ Googlers Call for an End to All Contracts With Cops
عکس: گتی/خبرگزاری فرانسه

در آن دلخواهی سنت کارمند مخالفت گوگل استفاده کرده اند این لحظه از ناآرامی های مدنی به ارزیابی مجدد شرکت خود را در رابطه به پلیس. این حکم با توجه به بیش از 1600 از آنها این است که باید وجود داشته باشد یک.

تبلیغات

بر این اساس یک دادخواست شروع به گردش چهارشنبه گذشته درخواست مدیر عامل شرکت سوندار پیچای برای پایان دادن به تمام فروش محصولات خود را به پلیس. بله همه از این بدیهی است که نابکار در پایین به این شرکت نسخه از آن در همه جا Gsuite نرم افزار مانند Gmail و Google Docs.

اقدامات گذشته در فناوری فضایی باید اغلب متمرکز بر آنچه که ممکن است به نام, بدیهی است تصمیمات غیر اخلاقی توسط شرکت با outsized قدرت و نفوذ است. گوگل کوتاه زندگی می کردند هواپیماهای بدون سرنشین کار با وزارت دفاع; آمازون کمک به ما بازداشت و تبعید دستگاه; Facebook درمان از محتوای آن مدیران است. Shrinkingly چند نفر دفاع خواهد کرد یک شرکت حق را به کارگران خود PTSD یا به شکار کردن و زندانی کردن کودکان است.

تبلیغات

در نگاه اول وجود دارد یک شکاف وسیع بین کسانی که در گذشته اقدام و انکار پلیس مرتب کردن بر اساس از اساسی سازگار نرم افزار بهره وری بسیاری از ما را برای اعطا. هنوز هم به عنوان یکی Googler که نخواست نامش فاش شود گفت: Gizmodo, اثرات یکسان هستند حتی اگر خود نرم افزار است که کمتر بلافاصله همدست به طرح نژادپرستانه پلیس. وجود دارد مقدار قابل توجهی از پول برای یک شرکت را از قتل های فراقضایی. "آمریکایی ها در حال دست و پنجه نرم کردن با تاریخی میراث برده داری و نسل کشی که در این کشور ساخته شده است و شروع به شناسایی نقش نیروهای پلیس در حفظ اساسا سفید supremacist سیستم" در این طومار آمده است: "گوگل بهره مندی از این سیستم های نژادپرستانه و ما معتقدیم این به این معنی گوگل بخشی از مشکل است."

درخواست تکثیر در زیر; ما رسیده به گوگل برای اظهار نظر و به روز رسانی خواهد شد اگر ما به عقب.

عزیز Sundar,

ما در حال نوشتن این نامه به تقاضا است که گوگل جلوگیری از فروش فن آوری ما به نیروهای پلیس.

جنبش اعتراضی آغاز شد که با جورج فلوید را قتل عام گسترش یافته در سراسر ایالات متحده و در سراسر جهان در حال توسعه را به شورش علیه نژادپرستی پلیس و ترور. آمریکایی ها در حال دست و پنجه نرم کردن با تاریخی میراث برده داری و نسل کشی که در این کشور ساخته شده است و شروع به شناسایی نقش نیروهای پلیس در حفظ اساسا سفید supremacist سیستم. تقاضا پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس مطرح شده در شهرستان پس از شهرستان به عنوان اولین گام برای پایان دادن به این سیستم به طور دائم.

هفته گذشته به ما نشان داده اند که پرداختن به نژاد پرستی است نه صرفا یک موضوع از کلمات اما از اقدامات صورت گرفته برای از بین بردن واقعی سازه است که تداوم آن است. در حالی که ما به عنوان افراد نگه دشوار است اما لازم مکالمات ما با خانواده و دوستان و همسالان ما نیز فوق العاده نا امید شده توسط شرکت ما پاسخ. ما می خواهید گوگل به گام واقعی برای کمک به از بین بردن نژاد پرستی. ما به عنوان یک جامعه باید نقل مکان کرد و گذشته نقطه که در آن گفت: Black Lives Matter کافی است ما نیاز به آن را نشان می دهد در تفکر ما و در کلام ما و در اعمال ما که زندگی را برای ما مهم هستند ،

ما نا امید می دانیم که گوگل هنوز فروش به نیروهای پلیسو تبلیغ آن در ارتباط با نیروهای پلیس به عنوان نوعی مترقی و به دنبال گسترده تر فروش به جای قطع روابط با پلیس و پیوستن به میلیون ها نفر که می خواهند به defang و پال خواستار قطع بودجه دولت از این موسسات. چرا کمک به نهادهای مسئول زانو در جورج فلوید را گردن می شود بیشتر موثر سازمانی? نه تنها که اما همان Clarkstown نیروی انتظامی آگهی شده توسط گوگل به عنوان یک داستان موفقیت شده است شکایت چندین بار به صورت غیر قانونی نظارت از زندگی مهم سازمان.

ما نا امید که گوگل کمک به اجرای قانون پیگیری کردن مهاجران با هواپیماهای بدون سرنشین نظارت و فیلماز طریق شیب سرمایه گذاری مالی و فنی سرمایه گذاری است. گوگل تشویق کارکنان به پول خود را به گوگل تایید شده تنها برای گوگل و سپس به کمک مالی به سیاستمداران نژادپرست و سفید supremacists. گوگل بهره مندی از این سیستم های نژادپرستانه و ما معتقدیم این به این معنی گوگل بخشی از مشکل است.

ما می خواهیم به افتخار شرکت ما کار می کنند. ما می خواهیم شرکت ما ساخت به صحبت می کنند به ارزش های ما و چگونه ما می خواهیم به نشان می دهد تا در جهان است.

آپارتاید میراث پلیس در سراسر ایالات متحده می رود تمام راه برگشت به ریشه های آن, هنگامی که نیروهای پلیس پدید آمده برای محافظت از ثروت بدست آمده از برده داری و نسل کشی است. ما یک راه طولانی برای رفتن به آدرس کامل میراث نژادپرستی اما برای شروع با — ما نباید در کسب و کار بهره مندی از نژادپرستانه پلیس. ما نباید در کسب و کار از جرم سیاه وجود در حالی که ما در شعار که در زندگی مهم است.

ما امضا گوگل تماس بگیرید شما را به توقف ساخت فن آوری ما در دسترس به نیروهای پلیس.

هیچ یک از ما آزاد است تا همه ما رایگان هستند.x2

گوگل علیه نژادپرستی

G/O رسانه ها ممکن است یک کمیسیون


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن